搜索

x

留言板

尊敬的读者、作者、审稿人, 关于本刊的投稿、审稿、编辑和出版的任何问题, 您可以本页添加留言。我们将尽快给您答复。谢谢您的支持!

姓名
邮箱
手机号码
标题
留言内容
验证码

复合场场论和矢量为主(VMD)、赝矢流近似守恒(PCAC)、场流关系以及流代数的一些问题

何祚庥 黄涛

引用本文:
Citation:

复合场场论和矢量为主(VMD)、赝矢流近似守恒(PCAC)、场流关系以及流代数的一些问题

何祚庥, 黄涛

COMPOSITE FIELD THEORY AND VECTOR MESON DOMINANCE (VMD), PARTIAL CONSERVATION OF AXIAL VECTOR CURRENT (PCAC), FIELD-CURRENT IDENTITY AND SOME PROBLEMS OF CURRENT ALGEBRA

HE ZUO-XIU, HUANG TAO
PDF
导出引用
  • 本文应用复合场场论导出矢量为主、赝矢流近似守恒和一系列新的场流关系,以及场流组合的代数。表明能为这些不同领域的理论提供统一的理论基础。
    We derive the theory of vector meson dominance, partial conservation of axial vector current, field-current identity and the combined algebra of field and current with the application of the composite field theory. It can be shown that an unified theoretical foundation can be given by the composite field theory for these various theories.
  • [1]
计量
  • 文章访问数:  6967
  • PDF下载量:  598
  • 被引次数: 0
出版历程
  • 收稿日期:  1973-04-26
  • 刊出日期:  1974-03-05

/

返回文章
返回